کوتاه و طنز
خدای عشق و زیبایی
درباره وبلاگ


سلام ممنونم که وبلاگ من رو انتخاب کردید اگر نظر بدین ممنونتون میشم

پيوندها
lov6
جالب
زیر سایه خدا
عشق من وتو!
حرف دل
دخترك دلشكسته
زيباترين وبلاگ (شاهورد)
حريم عشق
sms و اخبار روز
سایت تفریحی
پرنیا و حوریا
غمگین خسته
اهریمن موزیک 121
کیت اگزوز
زنون قوی
چراغ لیزری دوچرخه

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان جالب و آدرس hatoor.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.









نويسندگان
مهدیه

آخرین مطالب


 
چهار شنبه 16 فروردين 1391برچسب:اس ام اس,خنده دار,طنز,جک,لطیفه,کوتاه,جملات,, :: 18:44 :: نويسنده : مهدیه

 

ظرف آجیل هایی که تو مهمونی ها جلوی من میذارن به ترتیب زیر خورده میشه


 

۱-بادوم هندی(البته اگه داشته باشه)

۲-پسته

۳-بادوم درختی

۴-فندق

۵-تخمه ژاپنی

۶-تخمه کدو

۷-نخودچی(اونم اگه داشته باشه)

۸-پیاله

۹-پیش دستی

۱۰_فرش

۱۱-همینجوری برو تا آخر!!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 جدیدا رفاقتا دو حالت بیشتر نداره

یا تو آویزون رفیقتی ، یا رفیقت آویزون تو !

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

یارو توی کوه داشته قدم میزده یه زمرد پیدا کرده به وزن یازده و نیم کیلوگرم!

اونوخ من یه بیست و پنج تومنی توی خیابون دیدم خم شدم وردارم شلوارم  جر خورد!!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

ترسناک ترین جمله دوران بچگی :

صبر کن برسیم خونه ، من میدونم و تو......

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

تجویز دارو ...

.

.

.

سه بسته خاک برات نوشتم هر هشت ساعت می‌ریزی رو سرت!! 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

- آقا به خدا ايشون خواهر من هستند...

- من پليس راهنماييم، اگه ايشون مادرتون هم باشن ، بازم دليل نميشه دو نفري با هم پشت فرمون بشينين!

( قسمتي از گفتگوي يارو با افسر راهنمايي رانندگي)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گوشیمو تو ماشین بابام جا گذاشتم از خونه بهــش زنگ زدم ، میگم:

- گوشیم تو ماشینت جا مونده

میدونم

- زنگ خورد جواب ندیاااا !

اخه مگه من بیکارم جواب زنگ گوشی تورو بدم...

- خب حالا چرا عصبانی میشی ، کسی زنگ نزد؟

نه فقط الهام اس داد گفت غروب میاد دنبالت برین بیرون گفتم وقت نداری سرت شلوغه

- واسه چی اینو گفتی ؟

چون قبلش به طــــناز قول دادم برین خرید!

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


نظرات شما عزیزان:

sorme
ساعت0:29---25 فروردين 1391
salam mahdie jooon
kheli ali bood


صادق
ساعت20:20---24 فروردين 1391
سلام
از نظراتت ممنون وب باحالی داری ایول!!!
منتظر نظراتت هستم


نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه: